19-20 maja odbyła się wycieczka klasy IA i IIB do Zakopanego

Na wycieczkę pojechaliśmy w grupie 30 uczniów
i trzech opiekunów:
p. A Kołodziejczyk, p. I. Haduch i p. M Kielara.

Pierwszego dnia wzięliśmy udział w „wyprawie" po Dolinie Kościeliskiej, którą tworzy długi i głęboki wąwóz skalny, ściany którego w trzech miejscach zwanych bramami zbliżają się blisko do siebie.  W wędrówce towarzyszył nam Przewodnik Tatrzański. Co jakiś czas zatrzymywaliśmy się i opowiadał nam o danym miejscu. Gdy doszliśmy do końca trasy- schroniska górskiego Ornak, mieliśmy dłuższą przerwę, gdzie podziwialiśmy przepiękne krajobrazy naszych gór, a następnie wróciliśmy do autobusu. Nasz przemarsz trwał z odpoczynkami ok. 6h, podczas których przeszliśmy 11 km. Przewodnik okazał sympatycznym starszym panem, który w ciekawy sposób potrafił nas zainteresować górskim opowieściami. Zachęcał nas do przyjazdu za rok i wędrowania po wyższych partiach gór, na co wielu zareagowało entuzjazmem.

Gdy dojechaliśmy na nocleg do ośrodka w miejscowości Małe Ciche, czekał już na nas ciepły posiłek. Po nim mieliśmy chwile dla siebie. Następnie oglądaliśmy bardzo nudny film akcji, który wszystkich przygotował do snu.

Drugi dzień również był pełen wrażeń. Rano wyjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym na Butorowy Wierch -  najwyższe wzniesienie Pasma Gubałowskiego. Podczas wyjeżdżania i zjeżdżania wyciągiem (36 minut) podziwialiśmy przepiękną panoramę Tatr. W czasie  wyjeżdżania fotograf robił zdjęcia, które następnie można było kupić.

Następnie udaliśmy się na Krupówki, gdzie mieliśmy czas dla siebie. Niektórzy poszli coś zjeść, inni kupowali pamiątki, a jeszcze inni usiedli w cieniu i odpoczywali.

Dalszą atrakcją był pobyt w Aqua Parku. Największą popularnością cieszyły się zjeżdżalnie, przede wszystkim największe o długości 166,5 m i 106 m oraz „Dzika Rzeka" w której woda płynie w krętym korycie, którego nurt przypomina nurt górskiego potoku.

Na pewno nie zapomnimy tej wycieczki.