Wyszukiwarka

KRAKÓW

Wycieczka klasy IC do Krakowa

Razem ze swoim wychowawcą chcieliśmy pojechać na wycieczkę w nagrodę za cały rok szkolny. Planowaliśmy ją już od początku maja. Mimo, że niektóre osoby były już w Krakowie to wyraziły chęć powrócenia do tego pięknego i niesamowitego miasta. Termin ustaliliśmy na dziewiątego czerwca. Wyjazd był bardzo wcześnie rano i gdy  wszyscy się już zebrali to postanowiliśmy wyruszyć w drogę.

Po przyjeździe na miejsce mieliśmy chwilę czasu wolnego więc robiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia. W końcu nadszedł czas na zwiedzanie miasta i królewskiego Wawelu. Mieliśmy zarezerwowanego przewodnika, który miał nam przybliżyć historię zamku. Zwiedzanie było dosyć długie lecz ciekawe. Przewodnik objaśnił nam znaczenie różnych przedmiotów, obrazów i postaci znajdujących się wewnątrz. Po ponad godzinie udaliśmy się do kolejnych pomieszczeń by zobaczyć zbrojownię. Tam urzekły nas miecze oraz ciężkie zbroje- wiemy to z opowieści przewodnika. Na koniec, gdy dziękowaliśmy za oprowadzenie po tak pięknym zamku usłyszeliśmy kilka miłych słów. Zostaliśmy uznani za grupę bardzo inteligentną, która wie o co pyta i o czym mówi. Następnie udaliśmy się na rejs statkiem. Szybko zajęliśmy miejsca. Po chwili gdy statek ruszył dowiedzieliśmy się kilku informacji o Krakowie- jednym z najpiękniejszych miejsc w Polsce. Była to tak potrzebna nam chwila wyciszenia i odpoczynku po dość długim zwiedzaniu Wawelu. Po rejsie mieliśmy zaplanowany obiad w Galerii Kraków. Ostatnią atrakcją tego dnia był Aquapark. Na tą atrakcję czekaliśmy cały dzień. Wszyscy przebrali się w stroje kąpielowe i w mgnieniu oka skoczyli do wody. Po dwugodzinnej zabawie w wodzie wróciliśmy do autobusu i wyruszyliśmy w drogę. Na miejscu czekali na nas nasi rodzice.

Była to wspaniała wycieczka, pełna przygód i atrakcji. Wszyscy dobrze się bawili, każdy miał uśmiech na twarzy. Ten  wyjazd zintegrował nas i sprawił, że jesteśmy jeszcze bardziej zgraną klasą!